Nov 26, 2011

it was TODAY

tadi pagi aku bangun lewat , so tidak dapat masakkan dea sbelum dea pegi kerja . after dea byebye aku mau masuk keja , aku pi dapur terus masak . andd terfikir mau hantarkan makanan untuk dea . lepas masak , aku besiap , then keluar pi tunggu bas . hell yeah , aku tida pandai naek bas . ada lebih dari 10 buah bas lepas gitu jaa depan mata aku . then aku kuatkan semangat , tahan ja bas , enta mcm mana tgn aku lambai tuh bas :'D suda turun di stesen bas , aku direct pi tempat keja dea , intai-intai dea dari luar kedai , ngehehe . then aku masuk , pukul belakangg dea , dea pusingg , tekejut kunun , hehe , then aku bagi dea makanan tuh , dea ambil andd cakapp , ' eh , astga . thanks mamy sygg :) ' . then aku ckp , ' oke , hatihati ' . seriously aku happy . hehe . then aku pi pasar tani beli sikitt makanan untuk breakfast . terus pi stesen bas then pulangg . gilaa brani aku , dpt juga aku buat , syukurr , tida juga susa buang masa dea pi keluar beli mkanan lepas penat-penat keja . hehe . aku sayangg dea yangg teramat , so , let me do wht i want fr him , anything fr my everything <3 * haha , romantik kan aku ? teharu bf aku johh . haha

oh yaa . satuu ceritaa lagii . oke , DAMN ! ituu saja aku mampu cakap . aku menyesal gila , sebab berhenti kerja . kenapa mendadak aku buat kputusan tanpa berfikir panjang ? kenapa laa dad aku tida suru keja . huhh . now , agak bosan aku di rumah . and , susah mau jumpa kekasih hati aku . kami sama tempat keja tp lain cwangan . tiap hari aku bawakan makanan untuk dea . so , senangg jumpa sebab tiap hari dea akan datangg tempat aku untuk ambil andd hantar bekal . kalau aku masi kerja , kami akan jumpa 3kali sehari :/ memang plan dea datang sini mau keja sama sama aku . bodohnya aku :'( andai dapat aku undurkan putaran dunia . please laa , aku merayu agar aku dapat keja lagi . balik sana pun nda paa . asal mudah kami bejumpa . sebab , tida lama lagi aku mau pindah rumah suda , jadi kami bkn sekampung lagi . tmbh laa susa kami jumpa . huhh :'(

myb tuu jarr laa tuk harii nih . TC readers * muahhh