Oct 18, 2011

New Look (:

hello readers (: adaka readers d blog aku ? syok sendiri kali . haha .
berkaitan dengan tajuk di atas , aku suda edit blog aku ke new look . myb agak semak . aku pn agak tkanan bila tgk mula3 . tapi bila da lama sda besa sda . well , aku jg mw perbaiki pnulisan entri blog aku . hrp tiada pktaan kasar yg terang tlpas ktika mnulis entri slps ini . sbb aku sdr blog aku ni umum (:

err , kmu prsan tida , ada alert yg aku buat swktu kmu msuk ke blog aku ? 2nd alert , berbunyi ; ' sila low kan sedikit volume speaker anda . saya memainkan lagu Slow Rock 80-an di sini . maaf jika ia membingitkan telinga anda . saya peminat Rock Jiwang 80-an (; '

yah , aku btl3 minta maaf kpd readers sklian sekiranya kurg senang dgn lagu blog aku . andd aku baru beumur 16thun . tpi minat sgt3 dgn lagu3 mcm yg sdg aku dgr ( klu kamu tida on mute ) . klu d sch aku , umur3 aku ni , tida laa lyn sgt lagu3 bgni . andd aku bkn English-an atau Korean Lovers mcm mrka yg hafal smua lagu barat trutama yg baru3 . aku minat jg lagu3 barat , tp wktu dea sda lapuk bru aku mula obses . hehe (;

okay , smpai cni dlu . esk final exam hari yg ke-6 andd subjek science . bkn mau p bljr ni . mau on fb andd truskan edit bloggy . hehe :D

No comments:

Post a Comment